Svet Primorsko-notranjske regije je sredi februarja obravnaval in sprejel novo strategijo razvoja turizma v destinaciji Zeleni kras 2022-2027. Strategija za prihodnje petletno obdobje postavlja prioritete na petih glavnih področjih delovanja, to so: regijski produkti in sistemska podpora obiskovalcem, sodelovanje z deležniki v destinaciji, sistemska podpora turističnim ponudnikom, znamka Zeleni kras ter trženje in prodaja.
Strategija vzpostavlja štiri nosilne produkte destinacije, to so doživetja narave, aktivnosti na prostem, krožna potovanja in na prvem mestu kulinarika. Slednja povezuje vse elemente turizma, a je šibka točka turizma v regiji. Regijska destinacijska organizacija Postojnska jama – Zeleni kras (RDO) strategijo že predstavlja na terenu. Vodja RDO Dejan Iskra zatrjuje, da se zavedajo tudi negativnih učinkov turizma, zato menijo, da morata prevladati kakovost in produkti, ki spodbujajo trajnostni razvoj turizma. Poslušaj posnetek.
Foto: RDO
Avtor:Maruša Mele Pavlin