Zelo naporna in dolga sezona se je za ekstremnega kolesarja Petra Vesela končala na Brasil ride-u in to zelo uspešno. Skupaj z Pablom Rodriguezem sta v kategoriji grand master prišla do skupne zmage z več kot dvema urama prednosti pred drugo uvrščeno dvojico.
Novice
- Avtor:Zasebno: Aljaž Červek
ANA PUPEDAN ŽE 25 LET
PATRICIJA DODIČ – ZALJUBLJENA V USTVARJANJE
Patricija Dodič – Patra je pesnica, umetnica, ki deluje tudi na Bistriškem. Izdala je že več pesniških zbirk, v preteklosti je poučevala jezike, bila je mentorica mladim pesnikom, dejavna je tudi na likovnem področju. V sproščenem pogovoru nam je razodela, kaj jo v življenju veseli.
Avtor:Zasebno: Anja HofmanPRVA FAZA OBNOVA AVTOCESTE SKORAJ KONČANA
Vozniki, ki uporabljajo primorsko avtocesto med Postojno in Uncem, si bodo kmalu vsaj za nekaj časa oddahnili, saj se zaključuje prva gradbena faza. Naslednja se bo začela spomladi.
Obnovitvena dela se sicer ne bodo zaključila do 20. novembra, kot so sprva sporočili. Izvajalec je namreč podal vlogo za podaljšanje pogodbenega roka za dela na viaduktu Ravbarkomanda predvidoma do konca meseca. Dela na trasi avtoceste pa bodo predvidoma zaključena v roku, torej do sredine novembra. Takrat bodo odstranili zaporo na trasi avtoceste, na širšem območju viadukta pa bo ostala še dva tedna.
Z zaključkom te gradbene sezone in do začeta naslednje bodo odstranili tudi to zaporo in promet bo do spomladi potekal brez omejitev.
Nova gradbena sezona se bo začela takoj, ko bodo dovoljevali vremenski pogoji. Predvidoma po zaključku zimske službe na avtocestah, sporočajo z DARS-a. Rok za izvedbo del v gradbeni sezoni 2018 je 123 dni od uvedbe izvajalca v delo. Na vrsti bo obnova viadukta Ravbarkomanda iz smeri Postojne proti Ljubljani. Na viaduktu bo promet v smeri Ljubljane zaprt. Urejen bo po sosednjem viaduktu, po dveh zoženih pasovih v vsako smer vožnje. Po dolžini trase bo zapora precej krajša od sedanje, saj bo zgolj na širšem območju viadukta, ne pa tudi na trasi avtoceste.
Čeprav primorska avtocesta preči tudi dinarske gozdove, pa prehodi za divjad niso predmet aktualne obnove, na vprašanje Radia 94 odgovarjajo na DARS-u. Živali, pojasnjujejo, uporabljajo za prehajanje številne nadvoze. Med Brezovico in Senožečami je kar 28 nadvozov in 16 podvozov. Družba DARS pa sodeluje pri Lifeovem projektu LIFE DINALP BEAR. V okviru projekta želijo tudi zmanjšati umrljivosti rjavega medveda zaradi prometa. Na izbranih odsekih med Ljubljano in Postojno zato na zunanjo stran obstoječe žične varovalne ograje avtoceste nameščajo električno ograjo. Doslej so jo namestili na skupni razdalji približno 30 km, kar pomeni po 15 km ob vsakem smernem vozišču, proti Kopru in proti Ljubljani. Električna ograja, nameščena v sistemu treh žic, preprečuje plezanje medvedov čez ograjo in jim onemogoča dostop na avtocesto.
Avtor:Maruša Mele PavlinMUZEJ ŠE VEDNO BREZ VODJE ENOTE
Notranjski muzej Postojna od leta 2010 deluje kot enota Zavoda Znanje. Občinski svetniki v Postojni na oktobrski redni seji o njegovi vnovični samostojnosti sploh niso odločali. Menili so, da imajo zaenkrat premalo podatkov predvsem o stroških, ki bi jih prinesla ponovna vzpostavitev samostojnega zavoda. Širši javnost in ne samo strokovno pa preseneča dejstvo, da je muzej edina enota Zavoda Znanje, ki nima strokovnega vodje, pa čeprav gre za pokrajinski muzej.
Foto: Notranjski muzej Postojna
Avtor:Maruša Mele Pavlin