Park vojaške zgodovine Pivka, Kobilarna Lipica in Park Škocjanske jame so pred štirimi leti podpisali sporazum o sodelovanju, takrat so začeli skupaj tržiti svoje znamenitosti. Na ta način so želeli povečati število obiskovalcev, povezati turistične ponudbe v nove skupne produkte ter povečati zadovoljstva obiskovalcev.
Direktor Zavoda za turizem Pivka Janko Boštjančič je poudaril, da je bilo sodelovanje uspešno. Vsi trije turistični ponudniki so v tem času napredovali, izboljšali svojo ponudbo in povečali število obiskovalcev. Plod sodelovanja je tudi blagovna znamka Trio kraških znamenitosti.
Kriza, ki jo je povzročila epidemija covida-19, Lipice, Škocjanskih jam in Pivke ni obšla in potrebe po sodelovanju med ponudniki so še večje, so pogoj za preživetje. Direktorji Matej Oset, Stojan Ščuka in Janko Boštjančič so se po štiri letih dogovorili, da sodelovanje še nadgradijo. Obiskovalci bodo najbolj konkretno občutili dvig popusta na ceno vstopnice, ki ga partnerji priznavajo obiskovalcem, ki pridejo na obisk z manj kot tri mesece staro vstopnico drugega partnerja, ponudniki pa bodo še več napira vložili v blagovno znamko Trio kraških znamenitosti. Več v prispevku. Poslušaj.
Foto: arhiv PVZ, Borut Lozej in Gabriele Boiselle