Blagovno znamko LLEESS je v sodelovanju s tremi mizarji oziroma mizarskimi podjetji z Notranjske razvil oblikovalec Jan Petrič. Njegove oblikovalske zamisli uresničujejo podjetje Naturan, Mizarstvo Kraševec in Mizarstvo Godeša. Nastala je kot rezultat projekta Les in design, ki ga je na javnem pozivu izbrala LAS Notranjska, sofinanciral pa Evropski kmetijski sklad za razvoj podeželja.
Sodelovanje se torej po končanem projektu ni ustavilo, še več, ta teden se blagovna znamka LLEESS predstavlja na mednarodnem sejmu IMM v nemškem Kölnu. Oblikovalec Jan Petrič je ponosen, ker se na največjem pohištvenem sejmu v Evropi in enemu največjih na svetu predstavlja vrhunska izvedba pohištva, ki temelji na tradiciji notranjskega mizarskega znanja. Prvi del sejma je za javnost zaprt. Namenjen je izključno stikom med ponudniki in kupci oziroma njihovimi potencialnimi poslovnimi partnerji.Blagovna znamka LLEESS se s še štirimi drugimi razstavljavci predstavlja na slovenskem razstavnem prostoru, ki ga podpira razvojna agencija Spirit. Kako pomemben dogodek je mednarodni pohištveni sejem, govori že dejstvo, da so lani na njem našteli 150 tisoč obiskovalcev. Poslušaj.
Foto: Ljubo Vukelič/Občina Cerknica in Radio 94