Novice

INOVATIVNOSTI MORAMO POKAZATI TUDI PRI TRŽENJU

Konec septembra je Gospodarska zbornica Slovenije v okviru Dneva inovativnosti najbolj inovativnim podjetjem in inovatorjem podelila 14 zlatih, 21 srebrnih in 5 bronastih priznanj. Na regionalni ravni je sicer sodelovalo 182 inovacij iz 768 inovatorjev. O inovativnosti in njeni vlogi v gospodarstvu ter v javnih zavodih smo se pogovarjali z mag. Samom Hribarjem Miličem, generalnim direktorjem Gospodarske zbornice Slovenije, ki celoten proces inovativnosti pokriva v okviru blagovne znamke Inovativna Slovenija. Kot je povedal, se Slovenija v Evropi na področju inovativnosti uvršča v zlato sredino. Veliko manevrskega prostora, ugotavlja, imajo slovenska podjetja na področju mehkih znanj in veščin, denimo pri trženju, blagovnih znamkah, trženju produktov z oznako “Made in Slovenia”. 

 

Avtor:Maruša Mele Pavlin