Delamarisove ribje konzerve na trg prihajajo v novi preobleki, poleg tega so na trg že dali nekaj novih proizvodov. Kot je na včerajšnji novinarski konferenci povedal direktor Delamarisa in predsednik uprave Pivke Perutninarstva Janez Rebec, so se za spremembo podobe embalaže odločili, ker želijo z novim izgledom postati zanimivi za nove, mlajše potrošnike. V Delamarisu so zamenjali tudi material za konzerve, prej so bile narejene iz bele pločevine, zdaj pa so aluminijaste. Poleg tega razvijajo nove izdelke. Na trg so že dali tunine solate in nov okus ribje paštete, razvijajo še nekaj okusov. V nove proizvodne prostore na Kalu pri Pivki seje Delamaris preselil pred dvema letoma, že kmalu za tem pa je presegel zmogljivosti stare proizvodnje, je pojasnil član uprave skupine Pivka in direktor družbe Delamaris Kal Aleksander Debevec. Ribje konzerve izvažajo na več kot 20 trgov, velik delež prodaje imajo v Sloveniji poleg tega pa še v Avstriji, kjer je njihov delež kar 40-odstotni.