V dneh, ko se življenje pri nas ustavlja, pa v nabiralnike še vedno dobivamo reklamni material. Ob dejstvu, da se raznašalci s tem še bolj – po nepotrebnem – izpostavljajo okužbam, smo za pojasnilo zaprosili Pošto Slovenije.
Kot so nam odgovorili, so nenaslovljeno direktno pošto dolžni raznositi v skladu s pogodbami, ki jih imajo s poslovnimi partnerji. Je pa, kot dodajajo, Pošta Slovenije sprejela nekatere ukrepe glede brezkontaktnega vročanja pošiljk ipd., da bi kar najbolj zaščitila svoje zaposlene.
Način zagotavljanja določenih poštnih storitev je prilagojen in ne zahteva nujno obiska pošte ali osebnega kontakta z dostavljavcem. Dostavljavci v hišne predalčnike naslovnikov vlagajo tudi priporočena pisma brez storitev.
Pošta Slovenije poziva svoje poslovne stranke, še posebej spletne trgovce, da do nadaljnjega svoje kupce usmerjajo na spletna plačila in se izognejo posebnim storitvam, kot so ODKUPNINA (plačilo po povzetju), AR (povratnica) in POD (podpis naslovnika). Tako ne bo nepotrebnih kontaktov med raznašalcem in stranko.
Stranke pa so pozvali, da se odločijo za vročanje, ki ne vključuje fizičnega kontakta (podpisa) ter pakete prevzamejo na dogovorjenem mestu npr. pri vhodu v stavbo, pred garažo ipd., določenih storitev, kot so vnos/odvoz blaga v stanovanje naslovnika ipd., pa do nadaljnjega ne bodo izvajali.
Pošta Slovenije uporabnikom ponovno svetuje, da se v trenutni situaciji odločajo samo za nujne spletne nakupe ter da za dostavno mesto izberejo eno od alternativnih dostavnih točk in se tako izognejo neposrednemu stiku z dostavljavcem, na primer Paketomat.
Še enkrat pozivajo, da se poštnih storitev poslužujete samo, če je to zares nujno potrebno ter spoštujejo odrejena navodila in protokole za ohranjanje zdravja zaposlenih na okencih, dostavljavcev ter vseh ostalih.