Leto: 2016

  • POHOD PO LOŠKI DOLINI

    To nedeljo Javni zavod Snežnik že šesto leto zapored pripravlja pohod po Loški dolini. Pohodnike bo 20 kilometrov dolga pot vodila po obrobju Loškega polja, ogledali si bodo tamkajšnje znamenitosti. Pripravili pa so tudi krajšo različico pohoda, dolgo 11 kilometrov. Pohod poteka ob svetovnem dnevu hoje in v počastitev praznika občine Loška dolina.

    Avtor:Zasebno: Aljaž Červek
  • NOVA FINALISTKA AKCIJE ONA ALI ON JE SILVA BAJC

    Septembrska finalistka akcije Ona ali on 2016 je Silva Bajc. Nagradili ste jo za scenarij in režijo državne proslave ob obletnici vrnitve Primorske k matični domovini. “Dan D” je začela oblikovati že aprila. Želela je ustvariti lepo in všečno slovesnost s čustvenim nabojem, ki bi jo razumeli vsi. “Izkazalo se je, da sem delala prav,” je povedala. Se spomnite otrok in Kosovelove pesmi Otrok s sončnico na zaključku prireditve? Silva Bajc je že od začetka vedela, da bo zaključek prireditve optimističen. “V razmerah, ki jih živimo, in ki niso rožnate, je upanje tisto, ki ostaja. Brez optimizma je kakršen koli boj obsojen na poraz.” 

  • PIVKA MED ENERGETSKO NAJODMEVNEJŠIMI

    Zmagovalke letošnjega tekmovanja za energetsko najodmevnejše občine v Sloveniji so Velenje, Pivka in Miren Kostanjevica. Absolutna zmagovalka natečaja je mestna občina Velenje, so v sporočilu za javnost zapisali v Energetika.net, ki tekmovanje pripravlja sedmo leto zapored. Strokovna komisija je med vsemi slovenskimi občinami v prvem krogu izbrala 70 tistih, ki redno poročajo državi o izvajanju akcijskega načrta. Na podlagi poročil je izbrala super finalistke v kategoriji malih, srednjih in velikih občin.

    Izbor je komisija utemeljila s tem, da gre za občine, ki se zavedajo pomena energetsko učinkovitega ravnanja in v tem vidijo priložnost za izboljšanje stanja v lokalni skupnosti. Posledično s tem skrbijo za trajnostno usmerjenost in dvig kakovosti bivanja prebivalcev občin.

    V občini Pivka nenehno pomanjkanje finančnih sredstev nadomeščajo z inovativnostjo v fazi načrtovanja. Pivka v okviru svojih zmožnosti in potreb nenehno spodbuja uvajanje tehnologij prihodnosti, katerih cilj je zmanjšanje odvisnosti od fosilnih goriv, povečanje uporabe obnovljivih virov energije in zagotovitev čim manjšega ogljičnega odtisa. Ker so se kmalu zavedli potenciala OVE in URE so že zgodaj poskrbeli za usposabljanje tehničnega kadra za izvedbo projektov. Hkrati je občina je k energetski sanaciji javnih objektov pristopila sistematično in so v tej fazi energetsko sanirani že vsi večji objekti. (sta)

     

  • OČALA ZBIRAJO V POSTOJNI, CERKNICI IN ILIRSKI BISTRICI

    Lions klub Proteus Postojna je novo lionistično leto začel z dobrodelno akcijo zbiranja odsluženih korekcijskih in sončnih očal, ki so jo poimenovali RECIKLIRAJ OČALA. V njenem okviru so postavili tri zbirne točke, kamor bodo občani lahko prinesli svoja očala, ki jih ne potrebujejo več. Zbirne točke so v Vaši očesni optiki Postojna, ki deluje v Mercator centru Postojna, Vaši očesni optiki Cerknica v Zdravstvenem domu Cerknica in v Zdravstvenem domu Ilirska Bistrica. Zbrana očala bodo namenili tistim, ki si sami ne morejo privoščiti nakupa novih korekcijskih očal, predvsem prebivalcem v ekonomsko manj razvitih državah.

  • TZS: NAJLEPŠE JE BLOŠKO JEZERO!

    S torkovo podelitvijo priznanj najboljšim se je sklenila letošnja vseslovenska akcija Moja dežela – lepa in gostoljubna Turistične zveze Slovenije (TZS). Priznanje za najlepši izletniški kraj je dobilo Bloško jezero. Občina Bloke jezero z okolico načrtno ureja že nekaj let. V preteklosti so Bločani poskrbeli za gostinsko ponudbo in ob jezeru uredili celo kamp, občina pa je letos območje tudi komunalno uredila in poskrbela za več parkirišč. Akcija Moja dežela – lepa in gostoljubna je potekala pod častnim pokroviteljstvom predsednika države Boruta Pahorja. Priznanja so podelili včeraj v Radencih v okviru Dnevov slovenskega turizma (DST). Urejeno in gostoljubno okolje je pogoj za uspešen razvoj turizma, poudarjajo na TZS in dodajajo, da projekt prerašča v vseslovensko gibanje za urejeno okolje in gostoljubnost. Slednja pa na svoj način odkriva širino in vsebinski smisel slogana “Turizem smo ljudje,” še pravijo na turistični zvezi.

    Foto: TZS